يكشنبه 25 آذر 1397   14:43:24
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
11:401397/5/7 يكشنبه
برگزاری دومین جلسه کمیته CRM در شرکت گاز استان کرمان
برگزاری دومین جلسه کمیته CRM در شرکت گاز استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، مهندس فلاح در خصوص این کمیته گفت: سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به تمامی فرآیندها و فناوری‌هایی اطلاق می گردد که در سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ مشتری و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود. نام اختصار این سیستم CRM می باشد.سازمان‌ها با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می توانند چرخه خدمات به مشتریان را به کوتاهترین سطح ممکن برساند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به مشتریان کمک می کند تا در کمترین زمان و بدون نیاز به سفر های شهری و مراجعه به سازمان درخواستهای خود را ارائه دهند.همچنین به کارشناسان درون سازمان کمک می کند تا با مشاهد لیست درخواستها ی مشتریان در کارتابل خود ، در کوتاهترین زمان ممکن درخواستهای مشتریان را پاسخ دهند.این شرکت نیز در راستای تعالی سازمانی اقدام به پیاده سازی پروژه بهبود CRM در شرکت گاز استان کرمان نموده است که اکنون در مرحله اجرایی و آموزش قرار گرفته است.
مهندس منوچهر فلاح اظهار داشت : ایجاد اعتماد، اصلاح فرآیند و توانمند سازی نیروی انسانی از جمله موارد مهمی است که یک سازمان را به برند تبدیل می کند. اهداف انسانی و پشتیبانی از آن، از موارد مهمی است که می تواند سبب سرآمدی شرکت گاز استان کرمان شود.
در ادامه این جلسه، روند اجرایی و آموزش های لازم به واحد های مربوطه انجام شد و از این به بعد کلیه ذینفعان استان کرمان می توانند از طریق سایت شرکت گاز استان کرمان به آدرس WWW.NIGC-KERMAN.IR کلیه نقطه نظرات ،پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را مطرح نمایند و در اسرع وقت جوابیه را دریافت نمایند.
تاریخ به روز رسانی:.
  نام نظر    
   
  پست الكترونيك  
   
  وب سایت  
   
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
   
     

نظرات
نام نظر    
 
پست الكترونيك    
 
وب سایت  
 
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید

 
 
بيشتر
خانه | بازگشت |

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت گاز استان کرمان می باشد
مجری سایت : شرکت سیگما