صفحه اصلی > خبرها > نمایش متن اخبار 


نسخه چاپي

اجرای طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان کرمان

اجرای طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان مهندس فلاح ضمن اعلام این خبر گفت: از آنجا که مشترکین به عنوان سرمایه اصلی این شرکت هستند، افزایش رضایتمندی مشترکین و توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره دغدغه این شرکت می باشد. مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان کرمان از سال 94آغاز گردیده و هرسال از تمامی ذینفعان ( مشترکین، پیمانکاران ، تامین کنندگان کالا، نمایندگان جامعه ، کارکنان و...) نظرسنجی صورت می پذیرد و تلاش می گردد در هر دوره نسبت به قبل اصلاحاتی در روش و اجرای این فرآیند ایجاد شده تا نتایج بهتری حاصل گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان مهندس فلاح ضمن اعلام این خبر گفت: از آنجا که مشترکین به عنوان سرمایه اصلی این شرکت هستند، افزایش رضایتمندی مشترکین و توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره دغدغه این شرکت می باشد.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد طرح نظرسنجی از ذینفعان شرکت گاز استان کرمان از سال 94آغاز گردیده و هرسال از تمامی ذینفعان ( مشترکین، پیمانکاران ، تامین کنندگان کالا، نمایندگان جامعه ، کارکنان و...) نظرسنجی صورت می پذیرد و تلاش می گردد در هر دوره نسبت به قبل اصلاحاتی در روش و اجرای این فرآیند ایجاد شده تا نتایج بهتری حاصل گردد.
ایشان تصریح نمودند هم اکنون نظرسنجی از تمامی ذینفعان استان در قالب چندین گروه آموزش دیده و با مشارکت یک تیم متخصص درقالب قرارداد پژوهشی ، در تمامی ادارات تابعه و نواحی گازرسانی استان در حال انجام
می باشد.
وی هدف از انجام طرح نظرسنجی را سنجش میزان رضایتمندی ذینفعان از عملکرد و خدمات شرکت گاز استان کرمان ، شناسایی نیازها و اولویت بندی آنها در حوزه خدمات گازرسانی، بررسی نقاط قوت و قابل بهبود سازمان، هرچه بهتر شدن تصمیم گیری مدیران در خصوص نحوه ی ارائه خدمات با استفاده ازیک مکانیزم علمی و منطقی دانست.
فلاح ادامه داد به جهت افزایش رضایتمندی و بهبود کیفی ارائه خدمات به مشترکین استان، اقدامات گسترده ای از سال های گذشته انجام شده است که راه اندازی میز خدمت ، سامانه الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سایت شرکت گاز استان کرمان به آدرس HTTP://CRM.NIGC-KERMAN.IR از جمله آن ها می باشد که کلیه ذینفعان شرکت گاز استان کرمان می توانند با مراجعه به سامانه مذکور و یا ارسال پیامک به شماره 1000341194 درخواست، انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را ثبت و با دریافت کد رهگیری جوابیه خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.
ایشان در خاتمه افزودند، شرکت گاز استان کرمان در سال 97 موفق به دریافت گواهینامه های رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002) و میزان رضایت ذینفعان (ISO10004)گردیده است و امیدواریم در سال جاری نیز با کسب حداکثری رضایتمندی مشترکین عزیز استان موفق به تمدید گواهینامه های مذکور شویم.

روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان

  • تاریخ درج خبر :
  • 1398/06/06 - ١٠:٥٦
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 73

خروج